2/2

Nu har skolan dragit igång seriöst igen. Mycket plugg och självklart prov såhär inför loven. Men med tanke på att jag i stort sätt bara kommer att ha gått 2½ vecka utan tiden mellan jullovet och sportlovet så kan jag bita ihop, eller jag ska iaf försöka. Imorgon är det naturkunskaps prov och jag har inte ens börjat att plugga, hade absolut inga anteckningar imorse men som tur vad hann jag skrapa ihop några innan dagen var slut. Det är tur att man har snälla klass kamrater!
Så kvällen blir inte mycket rolig, utan det blir bara plugg och sen såklart lite träning med Annie. Body step idag, och jag vill vara jätte pepp, men jag försöker ignorera tänken på att det känns som om jag håller på att bli sjuk. Jag får inte, jag vill inte, inte nu iaf.

Sen är det APU efter sportlovet, någon som har något/några förslag om vad man kan göra?

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test