22/2

Torsdagen spenderades med mina kusiner på kvällen. Vi beställde hem kina mat ifrån ming palace och tog en sväng förbi hemmakväll och hyrde film och köpte godis. Och ska jag erkänna och det gör jag även stolt så kan jag tala om för er att jag har världens bästa kusiner!

Fredagen blev det att gå upp tidigt med Ronja och så åkte vi till salongen. Fyllde i min färg och slappade lite smått. På kvällen var vi en stund hos Ella, sen hjälpte vi lite folk upp till jossan och sedan en sväng in till lkpg som avslutades med donken på kvällen.

Lördagen blev en ren implusdag för mig och Annie. Vi drog hastigt in till Motala för att köpa Godis. När vi begas oss hem till mjölby och upptäckte att tåget till lkpg snart skulle ge sig av rusade vi på det. Tanken var att vi skulle åka till norrköping. Men istället hamnade vi i Ekholmen hemma hos Emil med några nötter. Efter mycket om och men, fram och tillbaka, ut och in så hoppade jag och Annie tillslut på tåget till norrköping för att kolla läget, även den rundan slutade med donken. Hem, drog och träffade lite folk på daves och sedan kolla på fucking åmål till klockan 5 på morgonen.
Hem resan på tåget var en smått annorlunda resa med en gubbe som ljög som jag vet inte vad. Han berättade att han hade muckat dagen för att han hade mördat en person, om sin häst cleo som han hade fött upp och om man viftade med handen satte den sig ner. En gång när han red barbacka in till vadstena och om Gorillan charlie som hade ätit upp hans kompis händer och även tagit sig en tugga utav ansiktet. Glöm inte att han var författare också, jisses!

Imorgon är det skola, det gillas dock inte. Bra schema ifs!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test