23/2

Jag har blivit en mycket dålig bloggare. Inte bara att jag inte vet vad jag ska skriva om, utan hur jag skriver med. Det är hemskt hur fult jag skriver just nu. Men skyller på fiskolja eller nått som Annie brukar.

Jag har även blivit väldigt otålig på senaste tiden, jag orkar inte vänta och vill att allt ska ske snabbt och enkelt. Jag har heller ingen uthållighet. Förut när jag tränade orkade jag hålla ut hur länge som helst och älskade när jag kännde att jag blev tröttare och tröttare, bara det gjorde att jag ville fortsätta i en timme till! Men det är klart att den positiva sidan ska försvinna nu när jag behöver den. För just nu är allt som snurrar i mitt huvud sommar, sommar sommar. Träning, träning, träning. Det som dock tar emot med sommaren är ju figuren, som alla andra år vill säga... Men som sagt otålig som tusan har jag blivit, rätt träligt.

Nu har jag faktiskt tänk att jag ska ta mig en dusch och sen STÄNGA AV datorn, den är inte till någon nytta och jag behöver sömnen.

Daniella
Just look at me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test