3/2

Okej, jag har alltså gått och blivit sjuk. Inte ett dugg kul. Faktiskt jätte tråkigt. Jag ville ifs inte till skolan, men inte pågrund utav att jag är sjuk. Det är alltid så att tajmingen kommer när den minst är välkommen.
 Annie var här förut, jag försökte bokstavligen dra chipspåsen ur hennes händer ( inte för att hon inte behöver äta dem där jävla chipsen. Utan för att jag vet att hon skulle tacka mig efteråt. Så nu fick jag hantera hennes ångets istället ) Sedan fick jag också bokstavligen köra ut henne från mitt hus för att hon inte ville gå. Nu tänker ni säkert att jag är en hemsk människa som inte låter min pinnsmala kompis äta chips eller stanna hur länge hon vill. Men har man lite mammafeeling över det hela, blandat med sjukdom och en rätt jobbig vecka i en tjejs månad så är det sånt som händer ibland. No hard feelings Annie, du vet att jag älskar dig.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test