4/2

Känndes skönt att få sova ut imorse, eller ska jag vara ärlig så vaknade jag bara för en lite stund sen. Att ha en dag framför sig med film och tv är behövligt för mig som har varit i skolan såå många dagar (!?) Det jobbigaste är febern som jag dragit på mig, den hade jag lika gärnat kunnat skippa, hostan också. Någon mat får jag inte heller i mig. 
 
Men Annie kanske kommer hit sen iaf, även fast jag vet att mamma kommer att döda mig. Vi måste få klart våran matte redovisning som är imorgon, fast skolan ser inte se ljus ut för min del imorgon heller. Men måste man så måste man.

Nee, jag känner mig tråkig. Och ska försöka pilla i mig lite sjukdomsmat, nudlar! Och jaa, ni som känner mig vet att jag alltid äter nudlar, vare sig jag är sjuk eller inte..

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test