8/2

Fredagen slutade med att jag och Annie begav oss hem till Widar där det blev att träffa lite folk och så. Det var ritkigt trevligt till en början men med ett tråkigt slut med ljudet, hoppas att det löser sig och tack! Hela kvällen avslutades med sibylla, och sedan somnade jag och Annie väldigt fort i min säng när vi kom hem.

Lördagen bestod mest utav gusto under dagen, med malin och emma också. På kvällen åkte vi hem till Sara där vi kollade på Melodifestivalen och garvade åt dåliga låtar. SNÄLLA SNÄLLA SNÄÄÄLLLA!

Och nu en sak till,  jag har aldrig någon aning om vad jag ska skriva. Så att ni inte tror att jag är såhär tråkigt, för jag förstår att ni tycker det värkar som det just nu. Jag har tappat glöden helt och skriver om totalt onödiga saker.Jag förstår att jag tappar läsare och det är faktiskt inget problem för mig. Det är för min egna skull som jag skriver det. Men det är inte direkt kul. Jag får hoppas på att jag får igång det här snart och lyckas skriva något roligt.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test