9/2



Morgondagens sysslor ser ut på följande sätt; Ta sig ut ifrån huset, vilket känns som om det var 100 år sedan sist, när det i själva värket  bara var igår. Bege mig ner till vårdcentralen för att i frid och fröjd få en pinne nerkörd i halsen. Har alltid hatat det och kommer förmodligen alltid göra. Blir så irreterad på henne när man stretar emot och hon inte slutar utan fortsätter och försöker pilla upp halva maginnehållet på mig. Efter det åker jag hem och försöker skriva på min uppsatas som jag i stort sätt bara hann en halv sida på idag. Jag kommer alltså inte göra någonting och det blir ingen skola för mig. Påtal om skola så var det tydligen kärlekstema imorgon, in my ass, tur att jag ska vara hemma!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test