9/2

Nu har jag nästan suttit hela dagen med mitt arbete i Datakunskapen om datorns historia. Okej, med en väldigt långa lunchrast och ett par te pauser men iaf. Jag har bara kommit på min ingress, det är ju sorgligt det här. Det finns hur mycket bubblande fakta som helst på internet men jag förstår mig inte på skiten. Han har dessutom tagit bort power pointen som låg ute på progress. Där stod den ända från början och den förstod jag.. Fasiken också. 

Om  fredagen blir som plannerad och lyckad. Vilket vi inte hoppas att den bli ( man ska aldrig ha för höga förväntningar har jag lärt mig.. ) Så längtar jag som tusan. Vi får reda på det om några samtal, bara några minuter kvar, spännande!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test