bvbbedefadsf

Den sköna känslan av att vara sjuk och koppla av är nu som bortblåst. 6 timmar tog det innan jag vart rastlös. Så nu vill jag att vem som helst, någon, gör någonting drastiskt. Ni kan ju antingen göra mig frisk eller bara skicka ett roligt sms som iaf får mig att le en gång idag. Jag är desperat efter lite uppmärksamhet. Den enda jag har fått idag var när pappa kom och sa att han var hemma och sedan när han kom upp och sa att han skulle åka. Och när mamma kom med en tidining, ni förstår att jag behöver ha lite kul nu va?! 

Snart 24 timmar i en säng, och jag har rört mig ifrån den ca 4 ggr, 3 utav dem var toalett besök. Kul, mycket roande. Antar att det kommer att bli 24 timmar till om mamma får bestämma.

Så att folk, ni vet vad ni ska göra?

Daniella

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh, ja ibland kan det "va skönt" att vara sjuk.. men man blir lätt rastlös ;)

Du får krya på dig! <3

2009-02-05 @ 14:15:11
URL: http://jenilee.devote.se
Postat av: Anonym

läser din med! :D

2009-02-05 @ 14:44:15
URL: http://juliaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test