dfsdfa

Jag tycks ha gått och blivit sjuk igen. Halsen brinner och jag får bara vara sjuk imorgon med sen så kommer jag att träna i alla fall. Jag skiter i vilket, jag skiter i om jag blir sjukare, jag tänker fortsätta träna. För nu kan jag inte längre lata mig. Och det som gör mig ännu mer frustrerad är att jag har gjort allt som går idag för att min hals ska bli bättre. Jag har gått omkring med halsduk, notera att det både var innomhus och utomhus! Druckit både hostmedicin och chan jang eller hur fasiken det stavas. proppat i mig både "vanliga" halstabletter och några som man köper på appoteket, jag har säkert tagit 4 c-vitamintabletter (rekomenderas 1 om dagen, max två vid läkarens tillsägelse, hoppasan)  Inte nog med det så har jag säkert druckit 8-9 koppar te med honung. Det är bara glassen som saknas, men den tar jag till frukost imorgon för det blir fan ingen skola. Men även fast jag har försökt med alla dem här knepen så joo tror ni fan inte att halsen har blivit ännu sämre eller? Det är ju läskigt det här. Vem är det som vill mig något ont? Jag vill bara kunna börja träna, skolan skiter jag fullständigt i om det är den du vill försöka förstöra med.

Dålig humör har jag också hunnit att få nu under dem där raderna. Jag insåg att jag har lagt ner hela min kropp och själ i dagens drama. Utan någon som helst mening med det. Nu ska jag snart gå och lägga mig, och påtal om att gå och lägga sig. Min säng är sönder så jag får sova på golvet, låter det inte som min turdag?

Daniella

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt för sängen daniella (a)

2009-02-09 @ 20:03:04
Postat av: Daniella

Hahah, det är lugnt, jag har kommit på att jag faktiskt vill ha den såhär :D

2009-02-09 @ 20:57:46
URL: http://daniiella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test