tråk



Jag känner mig så jäkla tråkig. Jag hatar när man känner sig så. Vill bara göra något dramatiskt med min vardag och ändra något. Först och främst vill jag ändra mitt rum, göra om precis från början och trivas igen. Och som jag har sagt till mina kära tbs tjejer så kommer jag inte avslöja något förns jag är klar. Sen vill jag klippa av mitt jävla hår, och färga det brunt. Eller i alla fall böja med något utav det. Trött på samma gammla tråkiga jag som inte vågar sig på att testa något annat. Sen vill jag vara snygg och vältränad, och brun. Och det och det och det och det... Massa. Som sagt, trött på mig själv just nu. Det hjälper mig inte på vägen någonstans om jag ska vara ärlig.

Kan inte samhället sluta att vara så uteende fixerat? Eller är det bara jag som låter allmänt fånig som sitter och skriver allt det här. Få ut alla ideal om att man måste se bra ut. Va fan, jag låter ju som blondinbella nu. Allt går mig åt huvudet. hejdå.

Daniella

Kommentarer
Postat av: Josse Lind

fan så känner jag med, jag är så jävlra trött på hur jag ser ut och är...vi frå klippa av håret tillsammans, så får jag bli blond och du brunett. Men jag är för feg så det lär inte hända...:P

2009-02-03 @ 08:51:59
URL: http://josilee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test