10/1

he-he, jag hade ju lovat en uppdatering. Men nu har jag faktiskt en bortförklaring som ni helt enkelt får aceptera. Mamma och pappa var inte världens gladaset föräldrar imorse och jag förvos mig... jaha, där var den!
 Blue man group igår var äckligt bra! Så Sjukt grymma! showen var en blandning mellan allting du någonsin kan tänka dig nästan. Väldigt mycket humor och trumor. Det var allt ifrån uv-ljus, papper som skulle dras igenom hela publiken, slangar i taket, färgat vatten som flög hit och det och jag vet inte vad! Om du någonsin får chansen att se dem, ta den! Det är det värt!

Idag har vi bara gått på Disney Hollywood studios och kollat, had enog varit roligare om jag var på bättre humör. Inte världens bästa start på dagen och trött som jag vet inte vad. Men man fick iaf se bakom scenen när dem spelar in olika stunt filmer som tex indiana jones och biljakter mm. Riktigt häftigt att se hur det går till och hur mycket dem egentligen fuskar. Allting ser mycket enklare ut, vilket det egentligen är. Sedan var det det vanliga, 3d/4d filmer, bergochdalbanor och ett rätt roligt spökhus där hissen helt plötslig vek sig under oss.

Nu ska vi åka in till stora city där kvällen spenderas med shopping och mat. Vi fick lite smått panik när vi igår insåg att vi skulle lämmna Orlando för att åka vidare till miami. Får se om jag hinner skriva något mer innan vi åker vidare. OCh om jag har tur finns det internet där med. Då blir det direkt uppdatering från Miamibeach!


Daniella


Kommentarer
Postat av: robine

du förstår inte hur avundsjuk jag är på dig!

2009-01-12 @ 00:34:08
URL: http://robinebremer.blogspot.com
Postat av: sofia

jag håller med robine!

2009-01-12 @ 10:09:08
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test