10/1

Jag får börja med att säga tack till Sofia, för jag kan nämligen inte kommentare på någon blogg på dagarna för att det är då ALLA i hela jävla usa är ute. Så det blir ett fint litet tack här istället, tack :) Kul att det är någon som tycker om att läsa det!

Eftersom att det säkert inte skulle vara allt för kul att läsa om min varma dag vid våran kalla pool så hade jag egentligen tänkt att lägga in lite intressanta bilder, men att vet ni? Det skulle ta mig precis hela dagen och sånt hinner man inte med här! Den här lilla datan hänger inte riktigt med, så att bilderna får ni nog tyvärr vänta på tills jag kommer hem, eller någon kväll då jag inte är allt för utmattad, sorry!

Annie ringde förresten förut och jag kunde knappt inte tro att det var sant när jag hörde hennes röst, nyvaken var jag ifs med så det kan ju berott på det, men lika glad blev jag iaf! Nu saknar jag henne mer än vad jag gjorde innan, och ur mycket jag än försöker inbilla mig att 10 dagar kommer att gå fort så kommer det ju faktiskt inte det. Att saknar någon är fan det jobbigaste som finns. Och nu är det inte bara Annie som ska ta åt dig, utan alla mina nära och kära! Jag lever och när jag kommer hem ser vi till och har det riktigt jävla kul! Okej? bra!

Men nu sk ajag börja duscha och fixa iordning mig. Det blir att kolla på Blue man group ikväll och jaghar hört att det ska vara riktigt häftigt! Så att aa, en uppdatering lagom till erat eftermiddagskaffe imorgon kommer nog inte sitta helt fel!

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

Haha! Det är lugnan serrö :)

2009-01-11 @ 10:13:02
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test