12/1

Jaha, då var vi framme i miami, internet funkar som ni märker, tur för mig!... eller eehm för er ! :)

Bilresan var rätt seg, 4 timmar i en varm bil är inget jag föredrar. Men vi hann iaf att se 40 000 örnar, säkert 50 000 bufflar, 10 stora och då menar jag riktigt stora husbilar där dem istället som vi svenskar har med oss våran egen cykel därbak så hade dem glatt med sig sin egen bil, sjuka! Och 1 död människa. Jaa jag är seriöst! Det hade varit skottlossning bara några minuter innan vi åkte förbi. Bilen var helt pepprad med skott från alla håll och kanter och inne i bilen låg det en död man. Fyfan! Det konstiga är att det inte hördes något om det på bilradion, inget på nyheterna och det var det ändå flera ambulanser och det ryktas om att det till och med var en polisman som dog. Är det så vanlig här i USA med skottlossning och mord? :S

Men vi kom fram iaf, till ett soligt miami beach! Hotellet var snäppet bättre än det andra, med endast 10 meter ner till havet, rätt chill om jag ska vara helt ärlig. Men det ska tydligen bli dåligare väder, typiskt när det är familijen claesson som är på semester. Är det inte århundradets största storm så är det vulkan utbrott och snö. Vem vet var det här kommer sluta?


Men nu ska vi ut och käka och sen lägga oss tidigt, en dag imorgon med!
Ta hand om er
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test