18/1

Det blir ett snabbt inlägg nu

Det blev inte krokodil grejen sen, och det ser ut som vi inte kommer hinna med det heller. Lite skönt för jag tycker det är lite äckligt med träskvatten och krokodiler, så jag hade tur för en gångs skull. Det blev istället shopping den dagen på dolphin (stavning) mal, som var i stort sett likadant som sawgrass. På kvällen blev det hocket mellan panthers - flyers, och det slutade med att flyers vann, rätt bra match!


Sedan har vi inte hunnit med så mycket mer, beger oss snart hem, så då får ni en närmare uppdatering och lite poäng på det hela. Ni få stå ut med min dåliga uppdatering.

Daniella


Kommentarer
Postat av: nadine

Vi ska vara 10 tjejer, och du är ju självklart en av dom!

tycker jag med är tråkigt..Men vi ses på fredag iaf snuttan :)

2009-01-18 @ 16:20:24
URL: http://nadinesincic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Himla bra blogg du!!

2009-01-18 @ 16:24:15
Postat av: Anonym

Himla bra blogg du!!

2009-01-18 @ 16:24:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test