6/1

65mil i bil, 7191mil flygplan, 3, videofilmer (varav två såg jag utan ljud) tre middaga (en flöt), lyssna igenom hela min list apå mobilen med låtar 3 gånger och endå var flyget försenat med 2 timmar! Allt detta inom 24 timmar, rätt sjuk!

INTERNET FUNKAR!! Så förvänta er uppdateringar runt 3 på eftermiddagen, då tiden är är 9 på morgonen, annars lär jag ha fullt upp. Flygresan skedde utan några större dramatiska händelser, bara ungen framför som var rätt så jätte jobbig!

Korta uppdateringar får ni nöja er med, jag lever och nu ska vi tydligen ut och åka lite.

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

åh :D:D

2009-01-06 @ 16:09:45
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test