7/1

Jag längtar hem.. Det har gått 2 dagar.

Dagarna känns rätt sega än så länge, kan bero på att vädret inte varit på topp så idag har vi bara gått i massa affärer. Det sjuka är att jag inte lyckas hitta ett piss. Bara för att jag har pengar, får, och kan så hittar jag inget. Rätt frustrerande. Men det är ju ett antal (jätte många) dagar kvar så jag kan nog vara lugn på den fronten, pengarna kommer garanterat ta slut.
 Och sen känns det som om jag redan har gått upp 2-3 kg, fyfan vad äcklig, och sen så är luften klibbig konstant så ni kan ju ana hur man känner sig.  Nee, jag bara klagar på allting. Det är bra, det är häftigt, och det är en upplevelse. Men bara för att jag längtar hem hela tiden och inte kan släppa den tanken blir allting mycket jobbigare och mycket tråkigare.
 
Det är prick 2 veckor kvar tills jag får gå till skolan, jag vill gå imorgon :(

Ta hand om er!
Daniella


Kommentarer
Postat av: ella!

Vi saknar dig daniella

2009-01-08 @ 13:01:19
Postat av: lina

njuuuuut daniella! vi lovar att allt står i sin ordning när du kommer hem :)

2009-01-08 @ 13:58:19
URL: http://linafreij.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag försöker!

Och Saknar er med!

2009-01-08 @ 14:47:02
URL: http://daniiella.blogg.se/
Postat av: jennifer

USA är ju världens bästa land enligt mig :)

Njut så mycket du bara kan och slappna av, för det är ju semester vet du, det förtjänar du! :)

Jag hade gärna följt med dig på den resan!

kram <3

2009-01-10 @ 14:42:33
URL: http://jenilee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test