8/1

För att börja inlägget med att göra er lite besvikna så kan jag medela att det inte blev universal studios idag. Utan vi tog parken bredvid för att pappa behövde leka av sig lite, Island of adventure. Bara massa åkturer med både uppskjutet, bergochdalbanor, 4d/3d filmer och andra häftiga grejer! Det roligaste var nog 4d filmerna när det var precis som 3d men att det la till vatten/vind/eld/ljus/rörelser i stolarna/mm, jag vet att det finns i svergie med, men långt ifrån vad som finns här, Värt att testa kan jag lova! Har gåttpå parken hela dagen och jag kan lova er att man är helt totalt slut efter en sådan dag. Men nej nej, då vill mamma och pappa åka och shoppa efter det. Blööö.  Men det går väll an när affärerna här stänger klockan 11 på kvällen, rätt smart om man tänker efter.

Imorgon blir det iaf Universal studios, sjukt stort, så förvänta er en update på den saken! Vare sig ni vill eller inte.

Jag har ont i huvudet nu, Godnatt!
Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

vi vill så gärna!

2009-01-09 @ 15:56:18
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: Farbror Janne

Hej Daniella, ja tror värmen har gått Dig lite åt huvudet. Du är i Florida och längtar hem till skolan??????????

Jag köper att det suger att gå å shoppa när man är där, men allt annat kan väl inte bli mkt bättre,eller hur.

Stå på bara o hälsa din gamla far o mor!//Janne

2009-01-09 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test