9/1

Känner att jag tappar ord när jag ska beskriva allting här, att det är svårt att uttrycka sig, för att hur jag än försöker så är allt mycket häftigare i verkligheten, men jag försöker mitt bästa. Tänk er allt 3 ggr så stort och 5ggr så maffigt så kan ni nog förstå.

Universal Studios som sagt som jag har tjatat om nu ett tag känns det som. Riktig upplevelse som man inte får missa om man är i Orlando, ett måste alltså! Idag blev det mest 3d/4d precis som igår, alltså inga bergochdalbanor. Allting är påkostat som jag vet inte vad, inte lustigt att det är lågkonjuktur.. Men ju mer påkostat desto större och desto.. aa häftigare. Men det roligaste på hela dagen var inte alla 3d/4d filmerna utan en utav showerna som vi gick på. Det var en Horror Makeup show där dem visar bakom scenerna hur man sminkar upp personer till skräckfilmer. Då skulle dem ta upp en ur publiken och visa på den personen hur det gick till. Det blev en kvinna i 25 år ålderna, och chines var hon på köpet. Jag har aldrig garavt så mycket på den här semstern än så länge, hon var så rädd så det var inte sant, och stod bokstavligt talat på scenen och tjöt. Medans hennes man satt längst fram på raden, dubbelvikt av garv och med kameran i högsta hugg som blixtrade i 15ggr/sek. Dem gjorde hela showen, det kan jag lova er! Det låter inte ett dugg kul när man skriver det, men fyfan vad roligt det var!


Nu på kvällen var vi bara uppe i bilen och bytte och, och freeeescha upp oss lite och sen drog vi ner till HardRock cafe. Den restaurangen går ju inte bara mer än att älska, om ni aldrig varit där måste ni dit! '


Men nu räcker det med info för idag och imorgon blir det sol för första gången! Antagligen sista också.


Take care
Daniella


Kommentarer
Postat av: nadine

Sådär ja, nu låter det som om du har det lite bättre. Ännu en gång säger jag, njuuut! :)

2009-01-10 @ 12:15:14
URL: http://nadinesincic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test