i know this is the part, when the end starts


Vi kör på ett inlägg till. Inte för att jag vet vad jag ska skriva. Eller, egentligen hade jag tänkt att överraska er med en "redovisning" om USA. Men nee vet ni vad, det kommer att ta på krafterna och det är inte lite som ska skrivas heller. Det kommer nog på söndag. Dagen då man ändå inte har något att göra.
På tal om inget att göra (he he) så var jag ute och gick med Jesper nyss, det var skönt att träffa han igen. Det var längesen han och jag bara gick ut och snackade. Även fast det oftast bara är jag som pratar tills jag inte inte får någon luft. Men det var skönt och jag är tacksam för att han finns, he is a true friend den där killen!

Förresten kom vi fram mitt i alltihopa att vi verkligen vill ha sommar. Eller jag vill ha vår. En riktigt mysig vår med vårlukt och vår sol. Anledningen till vårkänslorna är nog de tre nya jackorna som bara skriker vår/sommar och längtar ut ur garderoben! Den nyaste köpte jag idag, helt på impuls. Vilket egentligen alla mina köp sker under. Skinnjacka, lite kortare modell med luva på och den hittade jag faktiskt på Gina  utav alla ställen. Inkommen idag och det ryktades i kassan om att jag var den första. Längtar till våren!

Men nu ska jag ta tag i Naturkunskapsfrågorna och sedan blir det sängen. Upp tidigt pågrund utav det där jävla knät igen. Sedan hoppas vi att Oscar ställer upp för klubben imorgon och bjussar lite på hans hus!

Daniella

I'm not a princess, and this ain't a fairytale.

This ain't Hollywood, this is a small town.
I was a dreamer before you went and let me down
Now its too late for you and your White Horse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test