24/7

Igår var en riktig mamma, pappa och Daniella dag. vi drog iväg rätt skapligt på morgonen, tanken var att vi egentligen skulle åkt till vingåker men det slutade med att vi bara åkte till falerum istället. Inte alls så mycket som vi trodde, faktiskt en besvikelse, men kom i alla fall hem med ett par skor. Käkade där borta och åkte vidare.
Vi bestämmde oss för att våldgästa min moster och hennes sambo ute i deras sommarstuga. Men för att vara säkra på att dem skulle vara där var vi ju tvugna att ringa, men då skulle det ju inte bli någon överraskning. Slutade med att pappa ringade skyddat nummer och lekte 6 åriga stefan som ville ha glass. Min moster bliv lite förvånad och la på luren och stängde av telefonen.
Vi åkte dit i alla fall och vi alla fick oss ett gott skratt utav det. Stannade där hela kvällen istället för bara en fika, nice!




En stor avledning till att vi åkte dit (förutom att pappa ville ha fika) var för att plocka lite körsbär. Enklare sagt än gjort. Jag lyckades nog inte plocka någon innan jag blev stucken utav en geting och då belv mamma livrädd och gav upp. Helt plötsligt ville inte pappa heller plocka några. Vilka tuffingar....

Kommentarer
Postat av: sofia

AJ

2009-07-24 @ 18:21:17
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test