2/7

Dagarna har bjudit på super väder och det tackar vi abselut inte nej till. Men nu är det jobb för mig ett par dagar den här veckan och ett par nästa vecka. Många tror kanske det känns surt, men jag tycker det är riktigt gött. Få lite klirr i kassan och känna att man gör lite nytt av livet. Men en fråga jag ofta ställer mig är, vilket jävla smak har svenska folket när dom väljer glass, och hur tänker dom?
Polka, melon och på det toppar dem lakris strössel och violsås.

En negativ sak med jobbet är ju att jag alltid lyckas ta en runda på stan efteråt. Det är ju konstigt att det jämt finns så mkt nu för tiden. Tur att jag faktiskt har mer pengar än förväntat. Hittade en snygg skjorta på monki och det var 50% på den, så fick hem den för så mycket som 62,50:-, det tyckte jag var värt. Sen hittade jag även dom här skorna som jag gick och blev kär i. 50% på dom med och jag gick hem med dem med en nöjd min på ansiktet. Ska tillbaka till sko affären imorgon och köpa ett till par skor.
Kommer inte ihåg vad butiken heter bara för det, men den ligger ungefär mellan indiska och gingis. Ni märker den när ni går förbi, det är skyltat med 50% överallt.



Svarta skor som jag behöver, lagom klack och bra pris. Satt bra i mina händer kan jag lova!

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

nice! DNA? ;)

2009-07-03 @ 00:21:36
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test