8/7

Snart drar jag Annie, Linn och Petra till Finland. Närmare sagt på Måndag, 12 juli. Den 15 juli är Harry Potter premiären. Jag har aldrig och då menar jag ALDRIG missat en premiär utav en Harry Potter film. Det är ju sorligt det här, jag älskar dom filmerna och har alltid gjort. Som tur vad så går den ju fortfarande på bio när vi kommer hem så det är ju lugnt, bara själva premiären som klämmer. Men vi ska till att ha det redigt bra i Finland så det beskymmret kommer vara ur världen snart.

Förövrigt jobbar jag nästan bara nu för tiden. Annars slappar jag och vilar ut mig. Vet inte vad det är med mig för jag orkar inte göra något längre. Så kompisar, det är inget fel på er, bara jag som är jävligt tråkig just nu.

Men, nu blir det iaf zebban med Ronja+familj!




Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test