magic

Jag tycker det är så himla kul med vuxna. Har suttit stora delar utav  kvällen med pappas jobbarkompisar, eftersom att jag har spenderat en hel del tid på Clabris under mina 16 år så är det väldigt lätt att prata med dom, och alla är så himla sköna. Och ska jag vara ärlig så har jag faktiskt saknat Elin som precis har varit mamma ledig. Jag kommer mycket väl ihåg när jag var mindre och hängde ute vid brodyren med henne, ritade teckningar, körde rally med stolarna och när hon fixade en säng åt mig när jag var sjuk och inte kunde vara hemma själv. Den var gjorde utav massor utav handdukar och där låg jag så sött och sussade bredvid hennes arbetsplats. Hon var nästan som en storasyster då, hon är bra!
Angående överraskningen så bjöds det på magi hemma hos familjen Claesson. Det var bordstrix och en större show på vinden. Vi fick även lära oss ett par trix så nu mina kära vänner ska det allt bli magi! Nöjdast blev väll pappa när han fick köra sitt egna lilla trick i slutet. Värd kväll!

Saknar mitt hååååååååååååååååååår!

Men packa har vi inte gjort än ne.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test