10/6

Känns helt overkligt när jag skriver att om mindre än 24 timmar har vi sommarlov. Vi har varit så jävla bortskämda på våran skola, så vi borde egentligen inte ha sommarlovs förns i början utav juli. Jag har varit lat, en sak som måste förbättras tills nästa år! Kan vara därför jag inte orkade med nu i slutet även fat vi knappt haft någonting att plugga på.
Sen är det helt offatbart att vi redan gått ett helt år på tbs, känns som om det var igår jag satt på det där förbannade tåget och var nervös. Men men, sommalov kommer det att bli för oss i alla fall och det tackar man ju aldrig nej till!

Igår blev jag almost blondie igen och idag så var vi hemma hos Malin på kvällen och firade henne och Jonna med hur mycket god mat som helst, och ännu mer snack.

Nu väntar sängen, måste vara pigg för morgon dagen, nu är ni peppade va!?



Dålig bild på håret, men ni får ett hum om hur det setr ut iaf

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test