22/5

Nu är det inte många kvar i Hönsonligan/matgänget/mjölbybrudarna eller vad fasiken ni vill kalla oss. För tyvärr så är ju dem flesta utomlands vid det här laget. Aa och jag menar verkligen tyvärr för jag glädjs inte åt det. Dels för att jag inte får träffa puckona, dom är utomlands, vem vill inte vara det? Allihopa kommer vara äckligt bruna när dom kommer hem och jag sitter där som en blek valross, dom träffar nytt folk, lever livet, och förhoppnings vis så äter dom jävligt god mat!

Ser allt det där som en riktigt bra anledning till att inte blogga, på tok för depp om man börjar tänka så långt. Men nu ska vi inte vara allt för negativa. Vi lever här hemma, vi tar en dag i taget och chillar. Nu i veckan ska det ju bli riktigt fint väder så man kan ju hoppas på att kunna få lite färg i alla fall. Och påtal om annat så tror jag att vi kommer få en på tok för bra helg, mkt bättre än vad dom som är utomlands kommer att ha! lalalalalala ;)



Men saknar er, det gör jag faktiskt!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test