11/3

Nya favoriten, Ryan Cabrera!



Rätt segt dag med dock rätt lite att göra, beror väll ifs på hur man gör det till.. Lite halvdant upp och ner humör men sista droppen gick när vi skulle på tåget. Stängde dörrarna precis framför näsan på mig och pågrund utav det missade jag träningen. Har aldrig blivit tjurigare över att ha missat ett tåget!
Kvällen blir lugn istället, behöver kanska koppla av ifrån träningen lite. Ska försöka skriva på min novell som ska vara inne på fredag, bra jobbat! Sen blir det sängen tidigt för att försöka få dem där 8-9 timmarna som jag tydligen måste ha. Gått och lagt mig innan 23.00 varje kväll (tänk inte ens tanken att helgen räknas) i 3 veckor nu, bra utav mig!

Och ni små stackare som saknar mig på msn, jag är inte död, den har nämligen inte fungerat, dem som vill får gärna adda; [email protected]. Den andra har förmödligen blivit hackad eller nått annat roligt.

Daniella

Kommentarer
Postat av: Mirry

www.arntyochmirry.se har vi lite delade meningar om vinnaren i Melodifestivalen! Spana in :)



www.arntyochmirry.se

2009-03-15 @ 20:21:30
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test