19/3

Känns nästan som om jag lagt ner bloggen helt, men det får ni inte tro, har bara fullt upp nu för tiden! Just nu är det apu;n , träning, sova, och annars är det ju självklart skolan också. Men jag ska förbättra mig.

Imorgon är det tyvärr sista dagen på apu;n, väldigt tråkigt måste jag säga för att jag har verkligen fäst mig i barnen och skulle kunna stanna där minst en vecka. Även fast man är helt slut efter en dag men spring och lek, burken, kurragömma, barbie, bilbanor och massa annat. Men ett måste är ett måsta och jag antar att jag borde ta tag i skolan. Så det blir att jobba ifatt dem här två, aa ni läste rätt, TVÅ veckorna innan påsklovet. Jag hatar ibland att tiden går så fort!

Nu blir det en dusch och sen tror jag ska glutta lite på film, längesen sist. Imorgon, sista dagen! =/ haha, gud vad barnslig jag är...

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test