22/3

Helgen har sett riktigt bra, lugnt men ändå på topp, låter inte det som en helg som man vill ska fortsätta i en evighet?
Det började i fredags med filmkväll och snack hemma hos mig, en svängom i Mjölby-skänninge hann vi också med, trevligt kväll med trevligt folk!
Lördagen bestod utav en tripp in till lkpg för shopping, mina älskade nya löparskor är inköpta så nu lär ni aldrig få läsa blogg mer, fyfasen vad jag ska springa. Bara chippet ( stavas? ) som ska inhandlas så fort dem får in det i affären. Lite sol sätt rätt fint på eftermiddagen sen. Hem och stressa lite smått för att sedan åka upp till Jooonnie för mys på hennes altan. Efter ett tag drog jag och Annie vidare till Skge med Laisan och Fia för både det ena och det andra, kvällen slutade efter mycket om och men med även mycket skratt hemma hos mig med fia sovandes bredvid mig.

Vaknade upp med ett emil-get-ljud ifrån mobilen och vi började efter ett tag att traska ner till daves, som tyvärr var stängt så dem 2 lkpg borna for hem och jag och Annie har bara chillat resten utav dagen.
Nu ska jag städa det sista på rummet, och sedan funderar jag mycket mycket stark på en löparrunda för att testa skorna ordentligt. Fick ju till och med göra springtest och grejer i affären så att jag skulle få rätt skor för mina fötter, så nu kan jag inte klaga på något!






10 veckor, stenhårda, vill ni hänga med!?

Daniella

Kommentarer
Postat av: fia

ja är med !

2009-03-22 @ 20:03:31
URL: http://sofiaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test