2/3

Mina dagar går åt till att spela tetris just nu, har man inte högt så är det väldigt dåligt på våran skola. Idag fick jag sitta coach åt larsson, han klarade 6 rader men tillsammans lyckades vi få honom att slå sitt rekord med 27. Inte bra egentligen men på god väg. Ni bryr er? eller hur?



- Per, Annie och Daniella drar en pose hemma hos Linus

Helgen blev väldigt lyckad tycker jag allt. Började fint med tjejerna hemma hos Annie. Satt och snackade minnen och hade roligt som vanligt. "Var det skönt att skita i sandlådan" Och " Det var det värsta som kunde hända, att min pappa kom på mig när mina barbie dockor hade sex" och många fler kommentarer kom upp. Hahah, fyfan vad ni är bra!
 Lördagen bestod mest utav en lång väntan på att Annie någonsin skulle bli klar. Pallrade mig iväg till henne och där började vi peppa och fixa. Drog in till lkpg och vidare till Linus. Födelsedagsfirande och ståhej! Hade en mycket mycket trevlig kväll. Lite sömn och galet, lyckat!
 Ett antal trött mäniskor vaknade upp hemma hos Linus redan vid halv 9 snåret. Mycket hungriga var de flesta. Det blev bussen in frö att dra en snabb donken innan vi bagav oss helt hem. Städade och fixade. Sen så åkte jag ner till gusto med några tjejor. Träffade Sara som äntligen har kommit hem från thailand den pepparkakan!

Imorgon är det prov i företagsekonomi b, tetris på lektionerna och ett avstängt huvud. Det lutar åt ett MVG...

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test