3/2

Började halv 10 och slutade halv 11. Tbs är en väldigt slapp skola och det är så Daniella gillar´t, så det var det bästa valet i mitt liv. Drog en mycket mycket snabb lunch med Sara på skånska och sedan åkte jag och Annie till mobilia för att kirra jobb till henne. En snabbis in på City gross bara för nostalgins skull. Missa bussen och första tåget och sedan tillsut var vi hemma efter mycket om och men. Checka hemmet och slängde sedan på mig träningskläderna och drog mig till lundbybadet. Aerobics och core stod på schemat och tjejen som håller i det får mig verkligen att inse hur jävla kul det är att träna, Sånn energi hon har! Nu spritter det fortfarande i kroppen och jag vill köra 3 pass till med henne. Tyvärr omöjligt så nu blir det högsta volym med tecno och så kör vi lite crosstrainer!

Påtal om helt annat så har jag blivit beroende utav mozzarella (skulle döda för en bit just nu!) och allevo low calarie bar med toffe smak. Det sista har jag väll fialuttan att tacka för!

Daniella

Kommentarer
Postat av: fia

Det är bra daniella , vi kan bilda cluuubb :D

2009-03-03 @ 21:36:08
URL: http://sofiaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test