10/5

Det är många som undrar hur jag håller mitt hår så oslitet (även jag har frågat mig själv många gånger) Men jag har fått svaret och tänkte även dela med mig utav det till mina nära och kära (även randoms som läser bloggen)
Det är alltså schampot och balsamet! Det har alltid funnits där i min nävaro men det var la som tusan att man inte skulle komma på det själv. Ett bra schampo och balsam är alltså a-ö för ett friskt hår. Ingen nyhet för er? Bra!
Jag skulle rekomendera den här serien, luktar sjukt gott till råga på allt med!
Värt var ända krona.

Märket är Schwarzkopf Professional och den jag använder är BC Bonacure Hairtherapy color save


Låter som om jag kommit på allt det här helt själv, ska inte ta åt mig äran totalt. Jag är född i en frisör släkt, kan lova er att dom har lärt mig ett och annat.
Så alltså gott folk, köp nytt schampo och balsam till era år för tusan!

Daniella

Kommentarer
Postat av: sofia

men vad heeter det då :D

2009-05-10 @ 22:50:35
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: jannie

du har allt lärt dej tjejen;) härligt och helt rätt:)

2009-05-11 @ 16:53:42
Postat av: Daniella

Man har ju lärt sig av den bästa :)

2009-05-11 @ 17:04:32
URL: http://daniiella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test