10/5

Kvällen som igår såg ut att bli ohändelserik slutade med en fika på steves med Annie. Sedan bar det av med tåget hem och vidare till jonna även den här kvällen. Lite gammalt folk och det var rätt kul att träffa dem igen, dock var jag rätt seg sen natten innan.
Idag blev det som rutin en daves med Annie och såklart jobb. Frestande.

Har inte hunnit med en promenad idag och jag kan lova er att det känns. Jag älskar lång promenader som börjar i rask takt med peppande musik och som avslutas med lugn musik som bara rensa hjärnan. Just nu känner jag mig lat, fullproppad med saker i huvudet och känslig. Just precis, känslig, det blir jag om jag inte får mina promenader. Det får bli en lång dusch istället, det kan hjälpa ibland med. Om inte, så vet jag inte.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test