13/5

Jag är äckligt trött just nu, känns som om jag ska trilla ihop när som helst och bara dö, just precis dö! Kommer inte ihåg när jag somnade igår men har för mig att det inte var för sent? tydligen. Så just nu väntar jag bara på att maten ska bli klar och sedan ska jag ta mig en promenad. Har redan sovit en timma sedan jag kom hem så mer kan jag inte sova nu, kommer ligga klarvaken ikväll annars.



  - Skulle sitta fan så mycket bättre med det här än regelbundna tider med mathelvetesjävla skit fan grejen!

Påtal om mat förut, jag och Annie försöker vara så nyttiga som möjligt nu (jag vet att jag alltid tjatar om mitt jäkla nytteri och bla bla bla) i minst en månad fram till skolan börjar. Brukar ju alltid bli lättare när man är 2 eller flera som stöttar varandra. Vi äter på regelbundna tider med 2-3 timmar mellan varje och en ordentlig frukost (stor omställning!!)  Självklart så tycker man ju då att det ska vara lättare att inte bli hungrig men just nu är jag lika hungrig som trött. Känns som om jag är hungrigare även fast jag nästan äter mer och med mindre mellanrum. Men men, sägs ju att första 2 veckorna är jobbigast, och tro mig så är det faktiskt. 1½ vecka kvar nu innan det jobbiga är över! Håll ut!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test