17/5

Det har varit väldigt segt på den hrä fronten tycker jag, så nu klämmer vi ett inlägg till. Om ni har turen på eran sida blir det kanske flera under dagens gång. Vart jag ska börja med mina äventyr vet jag inte riktigt, men vi tar väll allt ifrån början. I torsdas blev det bio med familj+familjevänner. Änglar och demoner såg vi på i nya kina biografen. Riktigt bra var den, men det gäller att vara pigg när man ser den, alltså ingen film för Jonna. Fredagen firade vi Lina och det bjöds på en hel del gott. Gårdagen spenderades i lkpg i stort sätt hela dagen med att gå på stan, och sen på kvällen blev det hem till både fia och per, trevligt kväll! Bilderna kommer i ett senare inlägg!


Kan bjuda på en bild så länge ifrån per

Dagen blir slapp och jag ska inte göra ett piss tror jag, eller försöka hålla mig undan ifrån kebeb, glass coh godis!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test