21/5

I am back och så jäkla taggad för elevråd. Sundsvall fick mig faktiskt att se på elevrådet på ett helt annat sätt och nu ska vi ta tag i det här och visa vart skåpet ska stå för alla lärare! Resan var alltså mycket värd, det kan jag lova er. Härligt folk, paintball, chilla galet och bara allmänt jäkla kul, måste tacka min nu norrlänning till vän, Sofia! Om ni vill läsa mer om resan så kan ni gå in på hennes blogg, jag är rätt dålig på att få med det mesta. Men tycker det räcker med ett par ord, härligt, givande, peppande och att jag faktiskt kommer sakna endel utav dom härliga personerna, tur att man förhoppningsvis kommer att träffa dom igen!


På hem resan igår ringde dom ifrån sommarjobbet och undrade om jag ville jobba idag. Hemma klockan 1 och upp klockan 8, natten innan bestod utav 3 timmars sömn. Jag var trött alltså. Som tur var det sjukt mycket folk och det gick i ett hela tiden så man hann inte tänka på det. Det lät bra där ifrån och ser ut som att det kommer spenderas ett antal dagar där mer (Y) Hem efter jobbet och träffade tjejerna vid lundbyhallen för mat inhandling. Till Lina bar det av efter och där åt vi och sen däckade jag, så himla trött. När dom andra begav sig utåt så åkte tråkmånsen hem.

Daniella

Kommentarer
Postat av: fia

shuuuuuuuuuup <3

2009-05-23 @ 12:21:26
URL: http://sofiaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test