30/5

Vet inte riktigt vart jag ska börja, så jag kör bara lite bilder och skriver en snutt under. Antingen så fattar ni eller så får ni
gissa er fram. Kan komma repetion från förra veckan och helgen beroende på vad jag hittar i mina gömmor.



- okej, rätt långt bak i tiden, men tänkte att jag kunde bjuda på åtminståne en bild ifrån Sundsvall.



- Testa!



- Åkte med klassen till Valla. Jag och Bergman besegrade golfproffsen Henke och Oscar, och aa... Annie och Mikey i lag minigolf 



- Henke, Mikey och Annie



- Vi har varit trött med. Sorry tjejer men tänk på att det inte är så många som läser min blogg :)



- Resten utav bilderna är ifrån kvällen. Va hemma hos Sara och firade henne med god mat och trevligt folk, kommer en hel del bilder nu. Dock har jag inga ifrån när vi körde irlänsk julafton, höll på att dö av garv!



- Två piggare tjejer än på förra bilden



- GLASS!!



- Ella och Robine



- Annie, Ella och Sofia



- Glad tjej



- Jag och Annie



- Lekar



- Jag och Sofia



- Sötida!



- Förlåt Maria men en bild måste det bli, iaf på bloggen. Här ser ni djuvännen!



- Jag och Annie åkte och träffade Andree och Jeff, saknat dom! Även fast man börjar få sina misstankar över andree...



- Aavars

Nee nu får det räcka med bilder, det är en dag imorgon också (idag?) Blir faktiskt att ställa klockan och traska ner och jobba och sedan städa rummet. Om det är fint väder så blir det antagligen att sola men om inte solen tittar fram måste jag förbövelen göra klar mina grejer i skolan! Sista grejerna inne den här veckan! På söndag bär det av till Liseberg med ett gäng nötter, blir bra!

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test