3/5

Insåg precis (när jag skrev rubriken) att det är ju för fasiken maj! Den efterlängtade försommaren är här och nu luktar det sommar, det kan ni ta och skriva ner i era intresseböcker! Något annat ni kan skriva ner som jag hörde idag är att det finns ju ta mig fan riktiga pirater. Kalla mig seg eller efterbliven men inte trodde jag att man kunde vara pirat på riktigt och åka omkring ute till havs med ögonlapp och fågeln på axeln. Sjukt kul ju! hahah.
Något mer vet jag inte för tillfället som ni kan skriva ner, möjligtvis att jag blev ståendes med 15 bilar bakom mig när jag förgäves försökte hitta dragläget och det slutade med att alla körde om mig och jag gick ur bilen tjutandes, mamma fick ta över, resten utav eftermiddagen var då förstörd. Förutom framors rulader (stavning på den), dom älskar jag!

Såhär har jag sett ut hela eftermiddagen! Min tv är sönder förresten...


Daniella


Kommentarer
Postat av: Nadine

haha det var inte länge sen jag också fick reda på att det finns riktiga pirater:D

2009-05-03 @ 21:47:44
URL: http://nadinesincic.blogg.se/
Postat av: fia

FINNS DE :O

2009-05-03 @ 22:53:54
URL: http://sofiaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test