5/5

Det blev en fika sen, slimsin muffins på EH, riktigt god med tanke på att det var en "nyttigare" muffins, dom brukar alltid vara så torra men den här var riktigt god så den rekomenderar jag! Fikexperten talar ut! Det var trevligt, och vi har planer, absolut inte stora utan lagom. Det blir bra, och jag vill ha sommar. Utav många olika anledningar i för sig, men känner på mig att det kommer bli bra, 2009, låter redigt!

Imorgon är jag ledig, hela långa jäkla onsdagen! 24 timmar med ledighet, 24 timmar mindre till helgen (vad jag räknar ner då) Påtal om helg så hoppas jag den blir bra, hur den än slutar. Fest eller inte. Den ska bli bra, jag vill förresten träffa tjejerna, ni har inget val. Och jaa, ta det som ett hot! Ta er någonstans om ni vägrar, för det får ni inte.



Saknar er

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test