6/5

Cykelresan till Sya igår var helt fantastisk, medvind, kvälls sol, peppande musik i öronen och jag cyklade frammåt i en herrans fart! Skönaste cykelturen på länge! Hemvägen idag var inte lika underbar, motvind motvind motvind, behöver jag säga något mer?

Jag hängde med Ronja när hon drog ut en tand idag, det var alltså inte jag som skulle dra ut den (A) Den var enormt stor! Kindtanden längst bak, rätt grym var den! Resten utav dagen har gått ut på att käka pankakor och godis. Imorgon bilr det nya tag med NP nationella och sen brännboll med hela stora skolan på eftermiddagen. På kvällen blir det chill om det är fint väder. Sen fasen är det helg!!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test