Fortfarande 9/5

Just nu känner jag mig absolut inte lika glad och pigg som på bilden nedan. Ett par enstaka timmar sömn med hög musik i bakgrunden som hördes svagt hela tiden, sov någonsin dom andra?
Nu är iaf jag den ända som är vaken, ända och ända, det är jag och lai som är kvar hos Jonna och dom ligger så still i soffan och sover, rätt söta för en gångs skull.

Får se hur min dag ser ut, funderar på att snylta lite ägg snart och göra mig något att äta, så att jag orkar att ta mig hem. Sen ska jag försöka gå ut och gå, det funkar alltid när man är trött. Jag känner för en lite tänkare. Kvällen är så oklar som en går att göra än så länge. Kom gärna med förslag!



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test