14/11

Klockan ringde vid 06,40. Precis som vanligt när man ska till skolan klockan 8. Men INTE okej på en Lördag!
Öppethus och det va väll inte direkt något speciellt. Dels för att jag var trött och fortfarande är lite halvskjuk, och för att vi inte hade fått hem vår vara till UF företaget. Men vi härdade jag jag belönade mig själv med en ny tröja, ett halsband, foundation och en bok. Jag är så snäll! :)

Igår kväll var det Jag, Annie och Victor som bänkade oss på vinden för idol och fruktsallad. Jag behöver inte skriva vilka som var bäst, alla vet redan. Sedan hamnade alla vi 3 på mitt rum, jag i min säng och dom på golvet. Man ska ju alltid ha det bästa själv. Sen däcka vi. Och inatt har jag fått reda på att det inte bara är farmor och farfar som snarkar..

Snart tar jag tåget in till Linköping för lite catch up med lai, helt okej. Nee inte helt okej, hur bra som helst!



Vi var så himla snygga en gång i tiden. Speciellt jag :)
(jaa, jag trycker upp kinderna, jag är inte så tjock, faktiskt)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header :)

2009-11-17 @ 23:09:17
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test