18/11

Jaha, hatar att jag egentligen vill skriva att jag är dålig på att uppdatera. Vilket jag nästan gjorde kan man säga. Jag behver ju inte skriva det varje gång.

För er som vill veta så går jag på detox, gör aldrig det! Eller joo, om ni vill dö lite smått hela tiden. För er som inte vet vad det är;

Måndag enbart vätska
Tisdag lägg till frukt
Onsdag lägg till råa grönsaker
Torsdag lägg till kokta grönsaker
Fredag lägg till nöner linser och nötter
Lördag råris och youghurt

Fast det är på lördag jag ger upp, för då ska vi till ella och käka gott, och det tänker iaf inte jag missa!
Jag gör inte detta för att gå ner gott folk, det är inte det som är meningen med detox. Man rensar kroppen, och då med största syfte på att rensa ur det som jag vanliugtvis brukar få i mig på helgerna. Men det är fan tufft, men eftersom mamma och pappa inte trodde att jag skulle klara av det så ska jag göra det. Vanligtvis brukar jag ifs inte göra det. Men nu har jag gett mig fan på det! Önska mig lycka till.

Annars då, livet rullar på. Nadine och jag ska bli duktiga och slå på stort och börja gymma. Och ska göra om mitt träningskort utan bindningstid till ett med bindningstid på ett år. No return!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test