19/11

Bara 2 dagar kvar, woohoo! Jag börjar se ljuset!

Matte prov imorgon, och det MÅSTE gå bättre än sist. Dock inte så svårt, 2 points, hehehhee. Inte för att jag pluggat, dåligt utav mig. Men tänkte sätta mig ner på rasten och försöka få lite hjälp av människor som är lite smartare än jag. Så det kan nog gå vägen, kanske.

Förresten, mitt schema har inte kommit upp på mctime än. Ismael sa till pappa att jag skulle börja gråta. Tack. Jag lovar att jag ska ha sådan otur att jag missar det jag vill mest, att hänga med till jonnas stuga med alla tjejerna. Julklappsleken, julbak och mys. FAAN.

Kommentarer
Postat av: ella

nej FAN vad surt!

2009-11-20 @ 09:41:41
Postat av: nadine

om du gör det, gråter jag med dig. jag vet redan nu att missar det...

2009-11-20 @ 11:08:09
URL: http://nadiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test