2/10

Imorgon åker vi till göteborg ja som sagt (alla på fajsbooook vet ju redan)
Jag har ingen aning om hur mycket pengar jag har på mitt kort, ryktades ju om att vi skulle få slå ett par timmar på stan. Jag tänkte hinna med att shoppa allt. Nee, nu ljög jag. Lite kanske i alla fall.
Sedan får vi ju ingen mat på resan heller, och vad tycker mjölby-gänget om det? Förjävla dåligt alltså.
Något som inte är dåligt, appropå dåligt alltså. Eller nu blir det ju bra, Jonna kom hem idag. Brun som bajs är hon säkert och hennes garderob har nog utvecklats till något exklusivare än vad min är. Men det är bra att hon är givmild och att man kanske har turen på sin sida att i alla fall någon gång, när man står där med sina puppyeyes och kollar snällt på henne, få ett ja. Till att låna kläder alltså. Sicken tur! :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på japansk/kinesisk (eller vad det nu är) tvprogram som sverige som vanligt har härmat. Rätt tråkigt faktiskt.



Jag har knappt inga bilder på den här datan, drf det opassande valet utav bild.
Fast det gör inget. Mini är söt. Och Mini ska bli min en dag utan att Jesper vet det.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test