29/11

Fredag, kvällen hemma hos katten blev jätte bra! Hur trevligt som helst och det är bra att någon kan ta tag i saker. Bilder kommer inte, jag är sämst på bilder.
Lördag, ställde klockan på 08.00 (vad är det här!?!?!), käkade frukost och åkte och tränade vi 10 tiden. Step styrka och det gick bra, även fast jag är svagast. Hem och käka god mat, lång dusch och hårinpackning.
Åkte upp till lagman och träffade trevligt folk, pratade mer med folk än kollade på fotbollen, som vanligt. Södra åkte ut så jag var hemma redan vid 22. Men det visade sig bli en bra kväll i alla fall.  
Idag, första advent. Ska åka till farmor och äta favoritmaten och träffa favoritsläktingarna. Ikväll blir det bio med mamma och pappa!



Jag och Annie innan röj på finlandsfärjan


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag saknar mina tjejer <3

2009-11-29 @ 14:57:23
URL: http://victorialaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test