4/10

Precis alla har skrivit om våran tripp till göteborg så jag skippar det. För att lägga till något iaf så var det överförväntan och riktigt roligt faktiskt!
Idag försov jag mig påriktigt för första gången i mitt liv, inte för att jag kom mer än 5 min försent men i alla fall.
Annie ringde och väckte mig 5 i 10, och vi åkte hemifrån vid 10, rätt bra jobbat endå måste jag påstå!
Resterande timmar utav min dag är rätt så onödig info, för den innehåller inte mycket mer än träning och degande.

Det är kallt i mitt rum, fast skönt. Det ska vara kallt i ett rum, så man kan riktigt mysa ner sig i duntäcket!
Påtal om hästar förresten, vill se paranormal blablabla vad det nu heter. Har hört att det ska vara riktigt bra, någon som vet?

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test