sjuk

Dragit på mig någon influensa. Ont i hela kroppen (dock kan rätt mycket vara träningsvärk) och hostig, tror jag kan ha feber också.

Är det nu jag får sota för att jag inte har tagit vaccinet mot svininfluensa?
Jag håller er uppdaterade på den fronten.
Pappa bad mig i alla fall att hålla mig ifrån ipren, för om jag blir inlag på sjukhus måste dom veta hur mycket febern har stigigt.
Tack. Det är inte så du ska göra när jag är sjuk. Du ska komma hem med Frida tidningar som när jag var liten!

Kommentarer
Postat av: elin

Oj låter jobbigt! :/ jag har faktiskt inte heller tagit sprutan och kommer inte göra det heller...

krya på dig!

2009-11-10 @ 18:35:07
URL: http://eloons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test