16/10

Dagen i skolan va faktiskt helt okej, ibland är jag bara så himla glad. Och min kompisar värkade uppskatta min suprise, så himla bra! :) Efter skolan blev det ner med Annie på stan och kikade. Hem en snabbis och sedan ner igen för köp av en jacka som jag hade spanat in, vit och fin. Hoppas den håller sig så resten utav vintern med... Snart blir det tåget till mantorp där min kära kusin hämtar mig, sedan åker vi vidare till min andra kära kusin. Blir bra!

Jag är så himla lyckligt lottad om jag tänker efter. Världens bästa familj, världens finaste släkt och världens underbaraste vänner. Allt tillsammans blir så perfekt, och jag blir arg på mig själv när jag inte visar att jag uppskattar det. Bara så ni veta, ni betyder så mycket för mig!







































(Förlåt för denna bild tjejer, men det är framför allt för jonnas skull jag lägger upp den. Din sate, jag kommer ju inte hinna träffa dig innan du åker! Nu äter du så mkt flötmat så att du spricker och sen så ska du shoppa tills du svimmar! Har du inte lyckats blir jag besviken. Njut och ha det bäst!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bju'r på den ;)

2009-10-17 @ 16:46:13
URL: http://linafreij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test