18/10

Igår åkte jag och familjen in sakpligt till Linköping. Jag fick dock gå själv, fast det var skönt, får mer gjort då. Och att jag hittade en hel del är ju inte fy skäms heller! Hem och på kvällen blev det bio med Annie, Victor, Thimmy och Ebay. Inglorius bastards, och det var riktigt bra, värd att se.

Idag vaknade jag upp och första tanken som slog mig var jobb och det nervösa började krypa upp i magen direkt, jäkla jobb alltså. Men nadine kom med ett bra förslag, så jag hängde med henne och kollade på akustisk afton som Sofia, Allis, Lisa och Amanda höll i. Riktigt duktiga va allihopa, det gjorde ni bra! Efter det hem och käka sen bar jag mig iväg. Vägen dit gick snabbt, snabbare än vad det brukar, typsikt. Jag ville verkligen inte jobba, jag visste ju att jag skulle göra bort mig! Sista tanken innan jag stämplade in var att jag inte ville jobba på big mac sidan, den är svårast. Var får jag jobba tror ni? BIG JÄVLA MAC SIDAN SÅKLART! Gick det bra? Så in i helvete att det gjorde. I början tror jag nog att jocke och eric tyckte jag var en lite skitunge som inte ens borde få vistas i mc donalds lokaler, men jag lärde mig. Jag kan jag med, jag gled där inne på det super hala golvet som en ninja och dressade, plockade kött och förpackade. Nu kan jag slappna av och kanske att jag slutar att drömma mardrömmar om jobbet.

Nu är jag helt slut, ska försöka kolla igenom psykologin, 4 kapitel efter men det ska nog funka!



Det är förresten jag som är knarkarn, eller tjejen som är rädd för att inte få i sig alla vitaminer och mineraler. Välj själva.


Kommentarer
Postat av: nadine

BRA JOBBAT :D

2009-10-18 @ 23:06:14
URL: http://nadiinee.blogg.se/
Postat av: sofia

tack för att ni kom!

2009-10-19 @ 15:45:43
URL: http://sofia06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test